Ostuabi

TELLIMINE:

Leidke endale sobiv toode ja vajutage nuppu „Lisa ostukorvi”.

Ostukorvi sisu vaatamiseks vajutage nuppu “Vaata ostukorvi”

Kui olete ostukorvi sisuga rahul vajutage „Vormista tellimus”.

Tellimuse vormistamisel valib Klient endale meelepärase kohaletoimetamisviisi ja kontrollib saaja andmete õigus.

Tellimuse esitada klikkides nupule “Kinnita tellimus”.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TELLIMUSE STAATUSED:

Töötlusel – tellimus on esitatud.
Vastuvõetud – kaup puudub vajalik koguses kohapeal Tallinnas ja saabub 1-2 tööpäeva jooksul.
Komplekteeritud – tellitud kaup on saabunud meie lattu ja valmis väljastamiseks/saatmiseks.
Saadetud – kaup oli saadetud kliendile Omniva (EestiPost) või SmartPosti’ga.
Valmis – kaup oli üleantud kliendile.
Tühistatud – pole võimalik tellimus täideta.

Staatuse muutmisel saadame ka teade Kliendile.

TELLIMUSE TÜHISTAMINE:

Kui Klient pole 5 päeva jooksul tellimust tasunud ja pole pikendanud maksetähtaega, siis tellimus tühistatakse. Enne tellimuse tühistamist saadetakse Kliendi e-posti aadressile meeldetuletuskiri.

Itella Smart/Post - pakk pakiautomaati

  • Kaup saadetakse SmartPosti’ga kliendi poolt valitud pakiautomaati.
  • Saajat teavitatakse saabunud pakist ja paki asukohast SMS-i ja/või e-kirja teel. Sõnum sisaldab ukse avamiseks vajalikku uksekoodi.
  • Paki hoiutähtaeg pakiautomaadis on 7 kalendripäeva.
  • Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.
  • Pakend saabub 1-2 tööpäeva jooksul peale saatmist. 

Itella SmartKULLER - pakk kulleriga kätte (üle Eesti)

  • Kuuel päeval nädalas (E-L) pakkide kättetoimetamine tellimisele järgneval või ülejärgneval päeval (kuni kella 16.00-ni laekunud tellimused) v.a pühapäev ja väikesaared.
  • Võimalik valida paki kättesaamiseks sobiv ajavahemik (9.00-17.00 või 17.00-21.00) ja tellida kaup tööle või koju.
  • Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul paki saabumise täpne kellaaeg SMS-teatega. Paki kättetoimetamise täpsus on SmartKULLER teenuse puhul +/- 30 minutit.
  • Kuller helistab kliendile 15 minutit enne kohale jõudmist.
  • Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.
  • Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.
  • NB! Pakk antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS-teatega.

 

Omniva (Post24) - pakk pakiautomaati

  • Kaup saadetakse Omniva (Post24) kliendi poolt valitud pakiautomaati.
  • Saajat teavitatakse saabunud pakist ja paki asukohast SMS-i ja/või e-kirja teel. Sõnum sisaldab ukse avamiseks vajalikku uksekoodi.
  • Paki hoiutähtaeg pakiautomaadis on 7 kalendripäeva.
  • Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.
  • Pakend saabub 1-2 tööpäeva jooksul peale saatmist. 


Omniva (EestiPost) pakk postiasutusse

  • Kaup saadetakse Omniva (Eesti Post) postiasutusse kliendi poolt esitatud aadressile.
  • Pakk toimetatakse saajale lähimasse postiasutusse.
  • Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ettemaks pangaülekandega.
  • Pakend saabub 2-3 tööpäeva jooksul peale saatmist.